pondělí 20. února 2012

Pár bílých polštářků.


Z prvním dnem nového týdne, pár bílých polštářků v koutku na verandě. Ta krajka je nádherná a polštářky jsou jako po babičce, ač nové. Dnes mě čeká hodně práce (zařizuji nový obchod), tak si pak velmi ráda sednu s kávou a nohama na stole. Krásné pondělí Vám všem.

 






15 komentářů:

  1. Zdeničko já ty vaše fotky miluji, to je taková krása hned si uvařím kafíčko a budu se kochat.Krásný den Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, opravdu sem chodím moc ráda. Něžná krása, a všimla jsem si, že máš taky doma Viktorii a můj muž si moc přeje ještě jednu holčičku Valerii :-) To je krásná náhoda, tak snad jednou...
    Moc držím palce se zařizováním obchodu.
    Krásný úspěšný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Leni, tak to je opravdu krásná náhoda. U nás si obě jména pro holky vybíral taťka (já vybírala klučičí, ale nedostalo se ně :o))......moc děkuju za návštěvu a krásný den :o))

      Vymazat
  3. Zdeni, máš to nááááááádherný, já prostě to tvoje bydlení a fotečky žeru :-))))), a k nové úpravě mooooooc tleskám... je krásná jednoduchá, čistá linie a přitom zajímavá :-), krásné pondělí a přeji ti ať jde práce od ruky a můžeš si sednout s kafíčkem a hodit nohy nahoru :-))). pa Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Broučku, moc Ti děkuju......jsem ráda, že se Ti nový design líbí :o))...práce mám pořád hodně, ale už se to vše rýsuje :o)).........opatrujte se a pa!!!

      Vymazat
  4. Zdeni Vas blogg patri medzi moje oblubene, vzdy ked tu zavitam citim sa ako keby som listovala luxusny casopis o byvani... Je to proste nadhera :) Pekny vecer prajem :) Miriama...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miriamko, opravdu veliké díky.....moc mě těší, že se Vám u nás líbí :o)) pa!!

      Vymazat
  5. Zdeničko...tvé fotečky ve mě vždycky vyvolají pocit čistoty,něhy,jemnosti.
    Přeji ti pohodové dny a příjemné zařizovaní obchůdku Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Zdeni, krásny blog máš perfektný vkus.

    OdpovědětVymazat
  7. Really nice as always! I like grannys laces! Have a nice evening! Anna

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý večer,máte nádherný blog...fakt krása!!!
    A vaše fotečky na druhém blogu...mám infarktový stav:-)
    Ať se daří.Mějte se .

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná, něžná paráda a pro mě velká inspirace!

    OdpovědětVymazat
  10. Naprostá dokonalost...krásné fotky, vkusný design. Tleskám všema končetinama :-)))

    OdpovědětVymazat